Veel bedrijven gebruiken een systeem voor het beheer van sollicitanten, dat ook gebruikt wordt om het carrièreportaal op de website van het bedrijf te onderhouden. Voor een zo groot mogelijk bereik moeten de jobadvertenties bij Google for Jobs worden ingediend.
SEO for Jobs is de optimale aanvulling op uw systeem voor sollicitantenbeheer om uw vacatures direct en automatisch op Google for Jobs te publiceren.
Om personeelsadvertenties in Google for Jobs te kunnen opnemen, moet aan bepaalde eisen worden voldaan - het sleutelwoord hier is: Gestructureerde gegevens. Maar zelfs als aan de basisvereisten is voldaan, zijn er nog heel wat struikelblokken te overwinnen om een optimaal resultaat op Google voor Jobs te krijgen.
Voorbeelden van niet-optimale resultaten zijn:
De jobadvertenties zijn niet bijgewerkt: vervulde jobs zijn nog te vinden, nieuwe jobs ontbreken.
Logo ontbreekt of is niet geoptimaliseerd voor grootte
Belangrijke informatie ontbreekt - b.v. adres, soort werk
Geen of slechte opmaak van de vacature-advertentie
Onjuiste link naar de website
De etikettering van de knop"Aanvragen" is niet zoals gewenst
Voor een optimaal resultaat op Google for Jobs zijn meestal uitgebreide technische ingrepen in het systeem voor het beheer van de sollicitanten nodig - en juist dat is meestal niet of alleen tegen hoge kosten mogelijk als het systeem door externe dienstverleners wordt gekocht of beheerd.
Maak uw kandidaatbeheersysteem geschikt voor Google for Jobs - zonder de website te hinderen
Wij van SEO for Jobs zijn een dienstverlener die gespecialiseerd is in Google for Jobs. Met onze gelijknamige software-oplossing zorgen wij voor perfecte resultaten op Google voor Jobs - zonder enige tussenkomst in uw systeem. SEO for Jobs is daarom de optimale aanvulling op uw bestaande systeem voor het beheer van sollicitanten.
SEO for Jobs werkt volledig op de achtergrond als een geautomatiseerde tussenpersoon tussen uw carrièreportaal en Google for Jobs. Ons systeem profiteert van rechtstreekse interfaces met Google en van de ervaring van duizenden met succes genoteerde banen.
Wij zetten een individuele job crawler op die speciaal op uw carrièreportaal is afgestemd (bijv. gebaseerd op Wordpress, SAP Success Factors of IBM Talent Manager). Het enige wat wij nodig hebben is een link naar uw carrièreportaal. Er zijn geen extra kosten voor de opstelling.
Nadat de job crawler is ingesteld, controleert hij voortdurend uw carrièreportaal. Nieuwe banen, gewijzigde banen of vervulde banen worden dus rechtstreeks herkend en aan ons systeem doorgegeven.
Alle opdrachten worden handmatig door onze medewerkers gecontroleerd voordat ze naar Google worden gestuurd. Ongunstige opmaak wordt gecorrigeerd en er wordt voor gezorgd dat alle informatie die nodig is voor Google for Jobs wordt opgeslagen.
Uw voorbereide opdrachten worden via speciale interfaces rechtstreeks naar Google doorgestuurd. Dit geldt zowel voor nieuwe banen als voor wijzigingen of als een bezette baan uit Google for Jobs verwijderd moet worden.
Toegang tot ons systeem geeft u op elk moment een overzicht van de status van uw personeelsadvertenties. Bovendien kunt u zien hoe vaak uw jobadvertenties op Google for Jobs worden weergegeven en welke sleutelwoorden werden gebruikt om ze te vinden.
Vaak zijn de systemen voor het beheer van de aanvragen diep in het bedrijf verankerd en moeilijk aan te passen. SEO for Jobs biedt een elegante manier om uw carrièreportaal geschikt te maken voor Google for Jobs, zonder enige tussenkomst:
Geen website aanpassing nodig
Setup en go-live binnen 12 uur
De synchronisatie met Google for Jobs verloopt volledig automatisch
Optimale resultaten door kwaliteitsborging
Kandidaten worden rechtstreeks naar uw website geleid
Het gebruik van ons systeem is volledig onzichtbaar
Geen risico dankzij maandelijks contract en eerlijke prijzen
Compatibel met alle kandidaat- en inhoudsbeheersystemen
Met één klik kunt u Google-advertenties toevoegen aan individuele jobadvertenties
Patrick Schmidt
patrick.schmidt@seo-for-jobs.com
+31 20 808 7560